wtorek, 11 grudnia 2012

Szokujący film...

 Hej wam!
Udało mi się wepchnąć w kolejkę do dentystki, jednakże z moim bólem będę musiała się nosić do 3 stycznia, ale cóż... Ja wiedziałam, że tak będzie! ;P
Na co liczyć w ostatnich dwóch tygodniach przed świętami? Jedyne czego teraz pragnę to zdrowie, zdrowie, jeszcze raz zdrowie. Życzcie mi, żeby nie pobolewały mnie zęby, bo dentystka powiedziała, że jest dziura jak stodoła. >.<
 A tak poza tym? Miałam lajtowy dzień w szkole. Byłam z klasą w kinie na filmie pt. "Pokłosie"...
Dziwny film. Jest jak taka zagadka detektywistyczna. A poza tym? Straszny... Główni bohaterowie znajdują nagrobki żydowskie, zbierają je... Cała wieś traktuje ich jak jakichś wyklętych. Dręczą ich i w różny sposób uprzykrzają im życie... Na koniec wychodzi na jaw, że...
!UWAGA SPOJLER!
...że Polacy zamordowali ponad setkę Żydów na zlecenie, a może raczej za przyzwoleniem hitlerowców. Cała wieś się temu przyglądała... Nikt nie mógł nic zrobić, a ci co to robili krzyczeli, że to za Jezusa... STRASZNE, a najgorsze, że główni bohaterowie- dwaj bracia znajdują te czaszki, szkielety, jeden z nich chce ich godnie pochować, a drugi boi się, że prawda wyjdzie wtedy na jaw, bo to właśnie ich dziadek(?) czy ojciec(?) nie wiem, nie sczaiłam, sam przyczynił się do tego, podkładając ogień w miejsce, w które tych Żydów zapędzili... I tego brata nr 2- Józefa ktoś przybija do drzwi szopy w taki sposób jak wisiał Jezus na krzyżu. T_T
!KONIEC SPOJLERA!
Sorki, że tak małymi literami to napisałam, ale nie chciałam za bardzo spojlerować.
Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że człowiek to przede wszystkim człowiek. Nie Polak, Żyd, Amerykanin, muzułmanin, chrześcijanin, ateista. Nie ważne czy czarny, czy biały, żółty, czerwony, starzec, młody, w średnim wieku! Ludzie zapominają czasem, że mimo tego jak wiele ich dzieli, to co ich łączy na pewno to to, że są ludźmi. Żyją.
To straszne jak człowiek potrafi zmienić życie drugiego człowieka w piekło.
To prawda, że człowiek człowiekowi wilkiem...
 Ten film był dołujący, dlatego mi się zebrało na refleksje...
Ech. Do usłyszenia!



DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D