czwartek, 27 grudnia 2012

Nic nowego pod słońcem.

 Hej wam wszystkim!
Jest jak w tytule. Nic się nie dzieje, nic nie robiłam za bardzo, oprócz dokończenia ćwiczenia z hiragany i poczytania paru fiszek z podstawowymi zwrotami.
Cieszę się, bo być może jutro przyjdzie do mnie przyjaciółka. Chętnie bym gdzieś z nią poszła na zakupy, np. do drogerii, bo chciałabym sobie kupić eyeliner.
 Także nic takiego ciekawego. Posłuchałam sobie muzyki i muszę obczaić jakieś nowe zespoły rockowe, bo moje piosenki mi się znudziły. W kółko śpiewam piosenkę z filmiku, który zamieściłam wczoraj.
 Póki co spadam, jak coś ciekawego się wydarzy to napiszę, a na pocieszenie, że o niczym interesującym dziś nie pisałam wstawiam zdjęcie mojej choinki, same-ja z siostrą ubierałyśmy ^^
Złoto-czerwona + kolorowe lampki i trochę cukierków ;D


A co wy porabiacie w ten wolny czas? Zachęcam was do pisania komentarzy- chętnie poczytam ;)
DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D