piątek, 7 grudnia 2012

Bazgroły, bazgroły

 Hejka wam!
Cieszę się, że mam coraz więcej wyświetleń. ^^
Dziś czuję się jeszcze trochę lepiej niż wczoraj. Dziś wstawiam swoje 2 rysunki, które wyskrobałam jak siedziałam chora w wyrku. Może i jakość jaka taka, ale cóż- rysowałam ołówkiem, a zdjęcia cykam aparatem w telefonie (nie mam dobrego aparatu), więc na nic lepszego liczyć nie można. ;]

No i mój rysunek nr 2. Inspirowałam się szaloną modą japońską xD
Mam nadzieję, że się podoba?
 Dziś piątek. Raczej nigdzie się nie będę wybierać oprócz tego, że na młodzieżowe. Żałuję, że nie mogę odwiedzić mojej siostry, która studiuje w innym mieście, ale ja niestety w tygodniu nie mam wolnych dni jak studenci ;//
 Jeżeli jeszcze coś się wydarzy wartego zapisania to dopiszę do tego posta: "UPDATE".
Ale póki co to tyle. ;*

DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D