poniedziałek, 26 listopada 2012

Heya!

 Co słychać? Zepsuły mi się statystki na bloggerze- na początku wyświetla mi się normalnie, ale za chwilę wszystko mi się zeruje... Nie rozumiem tego.
Poza tym w szkole było dziś spoko. Dostałam 2 ze sprawdzianu z "Dziadów". Pani zawsze zadaje takie podchwytliwe pytania >.<
Poza tym mam nowy breloczek ^^ z gum Orbit naturalnie xD

Poza tym pisałam pracę literacką o "Cierpieniach młodego Wertera". Trzeba było dokonać charakterystyki, podać jakie lektury czytał i jaką rolę odgrywała w jego życiu miłość i natura. Nie mam pojęcia co dostanę, strasznie chaotycznie pisałam. Mam nadzieję, że chociaż w podsumowaniu jakoś z tego wybrnęłam.
 To jest głupie. Zawsze jak mi się wydaje, że dobrze napisałam okazuje się, że jednak źle, a jak myślę, że źle to się okazuje, że jednak dobrze.
 W ogóle na AXN Spin HD leci Dragon Ball Z Kai... Ja tam pamiętam, że oglądałam w dzieciństwie Dragon Ball Z. Nie podobają mi się inne wersje, a poza tym- ten lektor >.< Kill me! Taka żenada...
 Wkurza mnie jak na okładce "Otaku" napisane jest "Oglądamy anime z AXN Spin" LOL! Jakie anime?! 2, góra 4 anime na tym kanale leci, reszta to szajs, a poza tym wszystkie z debilnym lektorem. Wolę z napisami. Czytanie nie boli.

DZIANE
じゃね


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D