wtorek, 27 listopada 2012

Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie...

 Na początek pochwalę się: dostałam 5 z klasówki z historii do której uczyłam się z gotowców! YEAH!
Pierwsza moja tak wysoka ocena z historii z facią, która się na mnie uwzięła, a poza tym to moja najwyższa ocena z klasówki z historii w ogóle w dziejach mojego uczęszczania do liceum xD

 A teraz...
~Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie.
Bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie.~
Co to za tekst? A takiego jednego hitu disco polo, ma ponad 21 milionów wyświetleń na youtubie...
Ja obejrzałam raz, potem usłyszałam drugi raz i ciągle to śpiewam. Już nie mówię, że u nas w szkole puszczają tą piosenkę co najmniej 2 razy dziennie xD
Uwaga, uwaga! Przedstawiam wam zespół Weekend!
Od razu mówię- nienawidzę disco polo... Mimo to nie mogę przestać śpiewać.
Jak wy oceniacie ten kawałek (skala 1-10)?
DZIANE
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D