niedziela, 25 listopada 2012

Kilka moich akcesoriów ;)

 Hejka!
Nie chce mi się robić lekcji i nie mam za bardzo weny, więc pomyślałam sobie, że dziś wrzucę parę zdjęć rzeczy, które mam w posiadaniu xD
 Przede wszystkim- moja torebka ^^
Wszystkie moje koleżanki, moja sista mówią, że jest super, tylko mojej mamie się nie podoba (ale o gustach się nie dyskutuje). Kiedy ją zobaczyłam w sklepie, już wiedziałam. "Muszę ją mieć" pomyślałam. Oto ona:

Kupiłam raz słuchawki, nie podziałały długo- max. 3 miesiące. Raz nimi jakoś zahaczyłam i przestały działać. Dlatego ostatnio kupiłam sobie 2 pary. Jedne są tak słitaśne, że postanowiłam wkleić foto. Wyglądają jak jabłuszka (kupiłam raptem za 9zł, nie wiem ile będą działać, ale są przeurocze!!!)
Oto one:

W ogóle- pewnie większość z was ma jedną z tych zawieszek z gum Orbit:
Ja mam cebulkę, mam też kawę, ale urwała mi się zawieszka i już do niczego nie przyczepię. Wala się gdzieś teraz po domu.

To tak tyle na dzisiaj. Czy wy też lubicie oglądać jak inni mieszkają? Tego wam akurat nie pokażę, bo mam w domu bajzel przekraczający pewną normę xD 
Ale ja po prostu lubię oglądać tego dotyczące wpisy na blogach.
A wy? O czym chcielibyście przeczytać?
Może jakieś sugestie?
Zachęcam do komentowania! Komentować może każdy (ale oczywiście komentarze poniżej poziomu będą usuwane) ;P

DZIANE
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D