poniedziałek, 3 września 2012

Hej ho, hej ho...

No i znowu się zacznie...
Witam w ogóle po mojej przerwie "technicznej" i wakacyjnej. Mam nadzieję, że wakacje się udały, bo moje się niestety nie udały wyjątkowo. Ech ja dobrze, że mogę się jeszcze choć chwilę pocieszyć tą resztką dzisiejszego popołudnia przed pójściem do szkoły jutro... Masakra. Póki co to nam podali plan tylko na 2 dni. Od razu na start po 8 lekcji. Cudownie. Chociaż ja będę mieć trochę lepiej, bo nie chodzę na religię, czyli będę mieć po te 7 (w końcu nie spodziewam się cudów- daaaaaawno już dla mnie minęły te czasy, gdzie miało się na 10 do szkoły/i 6 lekcji- no w końcu: szkoła średnia)...
Ciężko będzie znów przywyknąć do tego szkolnego trybu(?)
Nom, a w najbliższym czasie mam zamiar zabrać się dalej do oglądania "Clannad" po krótkiej przerwie. Jednak jeśli nie oglądam danego anime regularnie to niestety zapominam o pewnych wątkach, czy różnych szczegółach z poprzednich odcinków...
Postaram się dalej relacjonować co słychać u bohaterów "Clannad", a tymczasem- cieszcie się (co niektórzy) ostatnią chwilą wolności ;)
O i w ogóle- jak ja lubię pozmieniane logo google ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D