poniedziałek, 10 września 2012

Stos prac domowych.

Tak. Szkoła zaczęła się na dobre, a nauczyciele nie omieszkali zadać nam całą stertę prac domowych. Przez to i jeszcze przez problemy z netem nie mogłam za bardzo dodawać postów. Także anime żadnego ostatnio nie oglądałam i mam zaległości. Dzisiaj miałam lajtowo, bo tylko 6 lekcji, ale same humanistyczne + PP i matma. Taka zmuła była, że miałam ochotę położyć się na ławce i zasnąć. Powstrzymałam się jednak od tegoż pomysłu.
A tak z innej beczki: co u mnie? Oprócz tego nic, chociaż jednak coś, bo koło mnie, w salonie koci się moja kotka...Blee, a ja tutaj jeszcze obiad miałam jeść (i zjadłam, ale zasłoniłam oczy, żeby nie patrzeć w tamtą stronę, więc mdłości mi minęły)... Sorki jeśli kogoś obrzydziłam ^^"
Nom, a na koniec powiem, że na kwejku wszyscy się jarali "gangnam style", ale w sumie nie słuchałam tego i dziś usłyszałam i strasznie się wkręciło. Jak klikniecie >>tu<< to też może wam się wwiercić w mózg xD
No i jeszcze jedno: Eeee sexy lejdeeej xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D