środa, 2 stycznia 2013

Nowy Rok, stary nieogar.

 Yo!
W Sylwestra byłam u siostry. Razem poszłyśmy spotkać się z jej znajomymi z kościoła. Było dużo dobrego żarełka i picia. Modliliśmy się, śpiewaliśmy, tańczyliśmy, graliśmy, rozmawialiśmy. Tak się dobrze bawiliśmy, że nawet nie zauważyliśmy, że już północ. Wyszliśmy oglądać fajerwerki. Każdemu inaczej chodził zegarek, więc się chyba okazało, że już po odliczaniu, ale dla beki po 2 razy odliczaliśmy wstecz od 10-ciu. Fajerwerki szły non stop przez 15 minut. Siedzieliśmy do prawie 6.00. Wtedy się zaczęliśmy zbierać. Gdyby nie to, że tańczyliśmy, co mnie pobudziło, to zasnęłabym na miejscu, a tak jakoś dałam radę, bo miła koleżanka nas podwiozła pod sam blok *.*
I super ^^
No i jeszcze się umyłyśmy, przebrałyśmy i mogłyśmy paść spać. Żałuję, że musiałam iść dziś do szkoły, bo wtedy mogłabym u siostry zostać dłużej i pospać też dłużej, a tak to o 11.30 musiałam wstać, żeby się zacząć ogarniać, bo musiałam na pociąg zdążyć.
Na autobus zdążyłam, na pociąg też, nawet na właściwej stacji wysiadłam (chociaż prawie, a bym wysiadła za wcześnie- wychyliłam tylko głowę i patrzę: "Ups, to nie tutaj, jedziem dalej" xD).

 Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie lepszy niż poprzedni, bo poprzedni był naprawdę ciężki.
Czemu stary nieogar w tytule? A bo temu, że nadal jestem zniechęcona, nie chce mi się nic robić i ogólnie forever niewyspana. Mam jutro klasówkę, a raczej poprawę, z matmy, ale nie wiem czy poprawiać. Z matmą sobie radzę, ale klasówka była denna i mi nie poszła i mi teraz 4 wychodzi, a wychodziło mi 5... Ale nie mam motywacji, żeby się starać to poprawiać. Będę musiała przemyśleć czy to poprawiać...
 Także ogólnie: życzę wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
A sobie życzę bardziej ogarniać i dokonywać słusznych decyzji, zgodnych z wolą Bożą. Chciałabym, zawsze stawiać Boga na pierwszym miejscu.
 O! I w końcu! Przyszło mi potwierdzenie rejestracji na ZZ! Jupi! Myślałam, że się nie doczekam!
Także to tyle na dziś ;)


DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D