sobota, 12 stycznia 2013

Czas złapać oddech

Po tym katorżniczym, masakrycznie ciężkim tygodniu czas zaczerpnąć w końcu powietrza, wziąć głęboki wdech i się zrelaksować.
 Nie mogłam nawet jakoś wejść na bloga, bo taki jakby trochę szlaban dostałam.
Internet z transferem, rozumiecie? Jak się skończy transfer to ktoś musi ponieść odpowiedzialność, no i jak zwykle- padło na mnie.
 Poza tym? Teraz jak się dorwałam o kompa to musiałam nadrobić zaległości w anime. Naruto *.* już za tydzień znowu będą odcinki oparte na mandze! Aż się chce podskoczyć z radości!!
Jeszcze przyszyły tydzień i będę mieć ferie ^v^ jupi!!!
 A pogodowo? Taka zamieć była, że ho ho!
Wiecie co? Mój umysł nie zapamiętuje tego co było po kolei w każdym dniu tygodnia. Nie pamiętam już co się działo w poniedziałek, ale to być może dlatego, że mój mózg nie zapamiętuje pierdółek?
Także nawet nie wiem co chciałam ostatnio na tymże blogu, w tymże poście napisać.
Na przeprosiny- zdjęcie tego co w mojej szkole wypisali ludzie na śniegu (zdjęcie sprzed miesiąca niestety, ale za to jakie super!)
;)

DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D