piątek, 4 stycznia 2013

Kawaii *.*

Heja!
 Dziś od telefonu odpadła mi zawieszka i chciałam kupić nową, ale znalazłam ją z powrotem, bo ją mama i brat zauważyli. Co tam u mnie ciekawego? Rodzinka ogląda "Władcę Pierścienia", a tata wywiera na mnie presję, żebym mu oddała kompa, bo on chce wejść. Ja sobie przeglądam neta, a konkretniej yatta.pl, bo już od dłuuuuuuugiego czasu zaczajam się, żeby coś zamówić. I mimo, że stara jestem już- w tym roku 18-nastka, ale jaram się opaską z uszkami! *.*
Muszę się zarejestrować ponownie na tej stronie, bo raz się zarejestrowałam i zapomniałam hasła... I loginu... xD
Skleroza nie boli. 
 Co poza tym? Zwyczajnie- kolejny tydzień mam zawalony klasówkami i sprawdzianami- ugh!
I co jeszcze? Założyłam post. 21 dni bez słodyczy- głównie czekolady, cukierków, ale też bez szkodliwego żarcia. Wyjdzie mi to na zdrowie, a przede wszystkim wierzę, że wpłynie na moją relację z Bogiem, bo robię to dla niego. Chcę się skoncentrować bardziej na modlitwie.
 Także to tak tyle z tego co u mnie słychać.
Pytanie dla dziewczyn: 
Znacie jakiś fajny polski sklep internetowy sprzedający jakieś gadżety związane z anime itp. oprócz yatta.pl albo sprzedający fajne ciuchy w stylu mody japońskiej?
Bo osobiście znam ze 2 strony, ale na jednej koleżanka zamawiała i mówiła, że tylko do śmieci się ciuch nadawał, który zamówiła.

DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D