środa, 17 października 2012

Oranie bani...

Jestem zalatana, parę razy zbierałam się do napisania jakiegoś posta, ale nie czułam się na siłach, także teraz po prostu na szybko, dla tych, którzy lubią oglądać głupawe filmiki na youtubie. 
Poznajcie proszę panią Marzię Gaggioli, która zmieni wasze życie! Wsłuchajcie się w jej aksamitny głos i głębokie teksty, a ponadto podziwiajcie piękne efekty specjalne w tle XD
Filmik nr 1 gdzie ja słyszę "Jestem tutaj. Jestem stopą, całuj mnie" to chyba mówi samo za siebie...
Jak mówiłam: OSTRZEGAM! PO OBEJRZENIU TEGO WASZE ŻYCIE JUŻ NIGDY NIE BĘDZIE TAKIE SAME!



No, jeśli już ktoś obejrzał filmik nr 1 to polecam również filmik nr 2, tym razem dla fanów języka japońskiego. Moja siostra porównała tą panią do japońskiej Lady Gagi (chociaż to było w żartach to i tak- biedna Lady Gaga, żeby zostać porównanym do p.Marzi...)

Jeśli i twoje uszy krwawią i masz ochotę zrobić mixer eyes, to przybij piąteczkę!
Jeśli obejrzałeś/obejrzałaś oba filmiki do końca to gratulacje! Masz naprawdę silną psychikę. Moja po obejrzeniu tego już nigdy się nie podniesie...
DZIANA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D