niedziela, 26 sierpnia 2012

Czasowa zawiecha

Mam niestety internet z ograniczonym transferem danych, no i ten transfer jest na skraju wyczerpania. Żeby więc nie ryzykować całkowitego jego wymarnowania postanawiam wstrzymać się na trochę z publikowaniem postów (o oglądaniu anime i komentowaniu "Clannad" już nie mówię, bo to oczywiste, że też muszę zrobić sobie z tego powodu wymuszoną przerwę).
Więc niestety pewnie mój kolejny wpis pojawi się tak po 1 września. Póki co- cieszcie się resztką wakacji.
U mnie pogoda jak pod psem (?). Znów padało.
Swoją drogą doszłam do 16 odcinka "Clannad". No i pod względem romansu dopiero się coś zaczyna rozkręcać, mam nadzieje, że moje oczekiwania względem tej fabuły się spełnią. W każdym bądź razie póki nie mogę za bardzo korzystać z neta (patrz: oglądać anime), to też za bardzo nie mam co pisać xD
Więc do usłyszenia, miłych ostatnich dni wakacji i podziwiajcie słitaśnego króliczka:


A, no i jeśli jeszcze ktoś nie wie, to wystarczy skierować na obrazki na moim blogu, żeby zobaczyć jak je podpisałam (a póki co to każdy chyba podpisywałam ;D )
DZIANA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D