piątek, 24 sierpnia 2012

Ale jestem zła!

A dlaczego? Bo jak oglądam statystyki wyświetlenia strony to mi się pokazuje, że ktoś wchodził na mojego bloga, bo natrafił na niego przeglądając jakąś stronę niby z filmami, a tak naprawdę to jest strona z ofertami erotycznymi (?!). >:/
Jak mój blog może mieć powiązanie z takim szajsem i jak ktoś będąc na takiej stronie może się nagle znaleźć na mojej stronie?!?! (A i że niby te wyświetlenia są z Rosji -.-)
------------------------------------------------
Dobra- to byłoby tyle w tym drażliwym temacie. Tak poza tym to zachciało mi się obejrzeć jakiegoś anime, a że z Naruto Shipuuden obejrzałam już wszystkie odcinki i zanim dodadzą kolejny to się trochę ponudzę, także postanowiłam obejrzeć Clannad. Trochę demotywująca jest liczba odcinków, bo to ma aż po 2 serie, tak po 22 odcinki, a ja lubię oglądać krótsze anime- mniejsze ryzyko, że się znudzą (wyjątek stanowi Naruto- oglądam już od 5 lat).
No cóż. Jak obejrzę to może i krótko zrecenzuję.
Swoją drogą- wakacje się kończą. To smutne. Smutne jest też to, że w okolicach, w których mieszkam nie dopisała pogoda i prawie cały czas padało. Ech- w tym roku moje wakacje były do kitu. Nie wiedziałam w ogóle co by tu porobić, bo mieszkam na zadupiu, gdzie za wiele do roboty nie ma. Ratunkiem od nudy była przyjaciółka, która o ile w ogóle była w domu w wakacje, to pare razy mnie wyciągnęła na spacer, albo do mnie przyszła. W ogóle lipa, bo miałyśmy sobie zrobić babski wieczór, pogadać, zjeść popcorn, pooglądać filmy, siedzieć do późna... Ale dupa! Nie wypaliło (z pewnych przyczyn niezależnych od nas obydwu)...
A jak wam minęły wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D