czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty Czwartek

 Hej wszystkim!
Dziś jak niektórzy wiedzą (a inni może nie) jest Tłusty Czwartek<-- załączyłam link i na wikipedii wyczytałam parę rzeczy, o których zielonego pojęcia nie miałam.
Tak więc Tłusty Czwartek to dzień zajadania się pączkami/faworkami/tym i tym (niepotrzebne skreślić) i przede wszystkim jest to na pewno święto cukierników, którzy zarabiają tego dnia wiele więcej przez większą ilość klientów i sprzedawanych pączków.
Osobiście zjadłam dziś masę faworków i 2 pączki (i dzięki Bogu, że tylko tyle, bo mój żołądek by więcej nie wytrzymał). Co za dużo to niezdrowo, a obżarstwo jest przecież grzechem (i to w dodatku grzechem, za który najszybciej się pokutuje, bo nasz organizm sam nam wyznacza kary jeśli wiecie o co chodzi).


Dla tych z was, którzy czytają mojego bloga, a nie mieszkają w Polsce i nie mają pojęcia co to są faworki załączam zdjęcie xD

Moje dwa pączusie były oblane lukrem, ale bardziej to smakowało jakąś białą czekoladą (wg mojego brata), a w środku zawierały dżem, chyba jakiś truskawkowy ^^
A ile wy pączków zjedliście?
Piszcie!!

DZIANE!
じゃね



1 komentarz:

Podziel się opinią, nie gryzę ;D