środa, 6 marca 2013

Wiosennie

 Hej wam!
Jak w tytule: jest wiosennie. Słoneczko świeci, ptaszki śpiewają, takie klimaty xD
Aż się człowiekowi humor poprawia.
A mnie się dziś udało uniknąć sprawdzianu z chemii- babka sobie wybrała jakieś numerki z dziennika i kazała im pisać sprawdzian ;/
Jutro po 4 lekcjach idę do kina.
Poza tym to facetka od histy zadała nam masakryczną pracę domową brzmiącą tak:
"Jesteście grupą socjalistów, którzy zostali zaproszeni na kongres II Międzynarodówki.
Waszym zadaniem jest takie przedstawienie realiów wydarzeń,by widzowie dowiedzieli się:

1. Jakie są wasze założenia programowe?
2. Kto i z jakim skutkiem tworzył początki waszego ruchu?
3. Dlaczego nastąpiły wśród was podziały?
4. Co stanowiło kryterium rozłamu?

Przygotujcie plakaty,ulotki,transparenty,które w sposób wizualny przedstawią wasze ugrupowanie. Do rozwiązania problemu wykorzystajcie podręcznik (s 167-168), ilustracje wraz z komentarzem (s 167-168), kalendarium (s 164), leksykon (s 170-171), źródło B oraz pytania 2 i 3 do niego (s 172-173)"

Jakaś masakra, nie sądzicie? Nie mam pojęcia jak to przygotować... >.<
O! Przypomniało mi się coś jeszcze- wczoraj jadłam pierwsze lody tego roku ^^
Także takie tam się u mnie dzieją rzeczy :P

DZIANE!
じゃね

2 komentarze:

  1. Trochę dziwna praca domowa... Może jeszcze pytania są ok, ale ta druga część z transparentami i ulotkami do kitu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo! I zadała to we wtorek i na dzisiaj mieliśmy to już mieć gotowe (nasza grupa nie zdążyła zaprezentować naszych materiałów). I okazało się, że nagrodą za to są tylko plusiki w jej magicznym zeszyciku, który mam w głębokim poważaniu. -_-#

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią, nie gryzę ;D