środa, 2 września 2015

Potrzeba piękna- buty

 Po przeglądnięciu stron z butami, jakie są dostępne w sklepach w Polsce idzie się załamać. Moja potrzeba piękna tak niezaspokojona. Wszystkie te buty są takie jednolite...Bezpieczne...NUDNE!Akurat szukałam jakichś ładnych czółenek/szpilek. I znowu idzie się obejść smakiem. Załączam więc zdjęcia wygooglowane. Szkoda, że nigdzie nie widziałam butów podobnych do takich.... Oto trochę inspiracji. Niech się chociaż oczy nacieszą.






Które wam się najbardziej podobają? Umieszczam numerki na obrazkach- wystarczy najechać na nie myszką. Ech, i czy to tak trudno, żeby i w Polsce były śliczne, urocze, inne niż te wszystkie masówki, buty?


1 komentarz:

  1. Czarne z kokardkami… Wzywają mnie… ;__;
    Ból niezrealizowanych marzeń obrazkowych znany jest mi aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią, nie gryzę ;D