czwartek, 9 maja 2013

Garść newsów

 Hej wam!
Już maj. Matury 3 klas (mnie to czeka za rok) i niby z tego tytułu jakieś ulgi... Och, tak... Są trzy dni wolnego (podczas gdy mój brat kiedy gimnazjaliści pisali testy też miał tyle wolnego + dostał dwa dodatkowe wolne dni przed 3 maja). Tylko, że ten... Już się skończyły. Słodkie lenistwo odeszło gdzieś na bok, żeby móc znów wrócić do szarej, szkolnej rzeczywistości, stert prac domowych i absurdalnych sprawdzianów i klasówek.
 Dziś byłam na zakupach. Musiałam z rana wstać, bo pojechałyśmy do pewnej miejscowości, na rynek, którym się zachwycają moje koleżanki, bo ponoć tanio można kupić ciuchy. No, czy to tanio? Niekoniecznie, bo o ile 10 zł za koszulkę to taniocha to już 90 zł za rybaczki? Absurd.
Kupiłam sobie buty, 3 bluzki i sukienkę xD (już nie wspominam o tym, że moja mama też kupiła mniej więcej tyle samo ciuchów co ja, więc się trochę wykosztowałyśmy). No więc kiedy kończy się kasa, kończy się impreza shopping xD więc zajadając się jabłkiem kupionym na tymże rynku wróciłam do domu bogatsza o ciuchy, a uboższa o... pieniądze.
Sukienka mi się bardzo spodobała.
Rynek jak rynek- pełen...Sama nawet nie wiem skąd oni byli. Z Rumunii? Z Turcji? Skłaniałabym się ku tej drugiej opcji chociaż może w ogóle to żadna z nich?


A tak z innej beczki: Lista anime, które chciałabym obejrzeć stale się powiększa... Ale tak mało transferu, tak mało czasu.

Zabrałam się za oglądanie Hakuouki Shinsengami Kitan i póki co obejrzałam 2 odcinki.
Fajnie się zapowiada. W ogóle anime, które jest połączeniem romansu z tłem historycznym (często w takich tytułach występują elementy nadprzyrodzone, ale czy to dobrze czy źle ciężko mi stwierdzić) to po prostu strzał w moje serce <3
Więc póki co jak będzie mi dane to sobie obejrzę, potem zapewne naskrobię jakąś recenzję.
Także- do przeczytania!


DZIANE!
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D