czwartek, 27 marca 2014

Urodziny

 Hej!
Wczoraj miałam urodziny, ale nie byłam w zbyt radosnym nastroju. Raczej zaczęły mnie dopadać myśli, że to już ostatnie -naście, że jestem już stara, dorosła, więc powinnam być bardziej samodzielna, a nie jestem. Że w tym roku stanę na jakimś rozdrożu gdzie będę musiała podjąć jakieś decyzje. Nie lubię tego.
Że matura już wielkimi krokami się zbliża, a mnie najbardziej stresuje ten polski ustny, bo o ile bibliografia zrobiona to plan prezentacji już troszkę mniej, a jeżeli chodzi o poprawność tego co napisałam sama w prezentacji to jest to wątpliwej jakości jak mniemam. Karta cytatów też trochę ogarnięta. A termin oddania to 3 kwietnia... (dobrze, że zdaję tę część egzaminu dopiero pod koniec maja)
Pocieszyli mnie ludzie. Wysyłający smsy, piszący wiadomości i spamujący na tablicy mniej lub bardziej szczerze, wkładający w to również albo mniej albo więcej serca.
Cieszę się, bo wiem, że bez innych ludzi bym sobie nie poradziła. Każdy potrzebuje czasem motywacyjnego kopa czy ma potrzebę porozmawiać. Dlatego dziękuję Bogu za tych ludzi, którzy się o mnie troszczą i wspierają. God bless you! ;)

Dziane
じゃね

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią, nie gryzę ;D