sobota, 20 czerwca 2015

Zajawka muzyczna

 Hej!
Kilka dni temu szperając w internecie, konkretniej oglądając Youtube'a i przełączając po kolejnych "proponowanych" natrafiłam na nich...
Monsta X.

Wkradną się w twoje serce, nieużywając klucza (~z buta wjeżdżam~)- tak w sumie też mniej więcej brzmi tekst ich debiutanckiej piosenki "Trespass":

Nie wiem jak w waszych sercach, ale w moim zagościli. Szczególnie Jooheon (głowny raper ♥).

Więc zapraszam do obczajania. Ja chyba nie pamiętam u siebie takiej ekscytacji jak po zetknięciu z tą paczką.
Tutaj taniec, uwielbiam tę energię i choreografię. Minhyuk fajnie się uśmiecha. :)

I kilka zdjęć:
Te dołeczki! ♥
Zgubiony szczeniaczek xD Minhyuk
Sherlock Wonho :D
Serduszko, fajny pomysł ♡ I.M. (raper)
Hyungwon
Kihyun
"Jesteś aresztowana!" Shownu
I mój badass- Jooheon ♥♥♥
Co sądzicie? Kto jest waszym ulubieńcem? :D
Bonusik:




2 komentarze:

  1. Hej , obserwuje , ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem studentką. Z poprzednich postów można wywnioskować ile mam lat xD

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią, nie gryzę ;D